Geoblog.pl    PiluchSupertramp    Podróże    Stopem do Iranu i dalej...    Aaaa... Aaaa.... Aaa!!! ZANSKAR RIVER RAFTING!!! iCHAAAAA :))))))

Aaaa... Aaaa.... Aaa!!! ZANSKAR RIVER RAFTING!!! iCHAAAAA :))))))

Indie
Indie, Leh

Czolem druzyna!!!

Ha, ha, ha dzis czuje sie juz znacznie lepiej :)) Z samego rana pojechalem na rafting rzeka Zanskar :) Godzinke drogi z Leh. W skali trudnosci od 1-5 ten splyw ma 3,5 i byyyylooooo ekstra :)))) To jest to! Splyw trwa okolo 2,5 godziny i jest sporo zabawy :) Oczywiscie nie obylo sie bez skoku z pontonu na glowke :) Ale woda cholernie zimna (zahartuje moje przeziebienie). Pogadalem na splywie a raczej przed bo podczas splywu nie specjalnie sie dalo z para Wlochow i oni tez mieli klopoty zoladkowe tyle ze on ciagle bierze antybiotyk :/ Po splywie spotkalem tez pare Polakow ktorych poznalem na dworcu w Delhi i oni tez sie pochorowali, tyle ze byli u lekarza i niestety ona ciagle jest na antybiotyku, wiec ja uwinalem sie (tfu tfu odpukac) elegancko naszym rodzimym nikuroksazydem :) (dziala na tutejszy syf faktycznie). Powoli (pojutrze) bede sie ruszal dalej w kierunku Manali ale spokojnie bo mam plan znowu stopowac po wsiach okolicznych. To najlepsze co tu jest do zobaczenia okolica. Ona jest naprawde NIESAMOWITA!!!! Dzisiejszy splyw pomiedzy skalami zmieniajacymi kolory powalil mnie doslownie. Kolory skal od fioletowych, przez czekoladowe i blyszczace az po zolte. Cos cudownego. Polecam!!! JA rusze od wsi do wsi na spokojnie bez pospiechu, zobaczymy jak sie uda :) Rano rozmawialem z Hiszpanem ktory przebyl ta droge rowerem, 500km po gorach w 11 dni ale takich gorach gorach np. przelecze powyzej 5000m :) Droga jest raz otwarta raz zamknieta i to tylko w sezonie letnim czyli (teraz). Powiedzial ze to bardzo wolno. Autobus jedzie dwa dni (nocleg w polowie).
Zobaczymy jak mi pojdzie :)
Ps. Dzis podczas splywu dowiedzialem sie rowniez od "kapitana", ze w Nepalu jest rafting o poziomie 5.:)))
Dalej nie musze chyba nic mowic :)

PA PA PA PA Kaczorki i KAczuszki h a h a h a

kacrap
kacrap - 2011-08-22 21:07
piateczka piatunia

geminus
geminus - 2011-08-22 22:29
Uwazaj na Yeti. Podobno w tym roku sa wyjatkowo glodne. Pozdrawiam.

WW
WW - 2011-08-24 12:52
Piotrze,
Nieustająco trzymam kciuki, w tym trzymaniu jest również element zazdrości ale takiej wyzwalającej pozytywne emocje. Inny świat ale przede wszystkim ta wolność, swoboda wyboru - tak to czuję czytając Twoje relacje. Wiesz, że mnie (nam) taka wolność dana jest tylko przez czas tzw. urlopu czyli około 14 dni w roku, przez pozostałe 350 zadowalam sie wolnością płynącą np. z muzyki. Cieszę sie że High Violet przypadł do gustu. (tak jam mój zacny pendrive komuś w Wyszogrodzie hłe, hłe).